~ ΧΡΟΝΙΚΟ 14ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009
Την 13η Σεπτεμβρίου ε.ε., παραμονή της εορτή της Παγκοσμίου Υψώσεως του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού, η ΑΘΜ ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ.Θεόδωρος Β΄ χοροστάτησε κατά τον Μ.Εσπερινό και ετέλεσε την Ακολουθία των Χαιρετισμών του Τιμίου Σταυρού στο Ιερό Πατριαρχικό Παρεκκλήσιο των Αγίων Θεοδώρων.
Την κυριώνυμο ημέρα, 14η Σεπτεμβρίου, ο Μακαριώτατος πλαισιούμενος από τους Θεοφιλ.Επισκόπους Κανώπου κ.Σπυρίδωνα και Νειλουπόλεως κ.Γεννάδιο χοροστάτησε και κήρυξε τον θείο λόγο κατά την Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Οσίου Σάββα του Ηγιασμένου Αλεξανδρείας.
Επίσης την ιδία ημέρα υπεδέχθη στην Πατριαρχική Έδρα τον Σύλλογο των Καθηγητών του ιστορικού Αβερωφείου Γυμνασίου-Λυκείου Αλεξανδρείας, οι οποίοι έλαβαν την Πατριαρχιακή ευλογία επί τη ενάρξει του νέου σχολικού έτους 2009 -2010.
Αρχιμ.Παντελ.Αράθυμος
· ** Παιδιά και κλασσική λογοτεχνία «Αντί για παραμύθια, τους διαβάζω Σαίξπηρ»
· Pakistan: Ποδοπατήθηκαν μέχρι θανάτου για λίγο αλεύρι...
· Η αρπαγή του δίχρονου Μαρτινόπουλου Βασίλη από το νοσοκομείο Παίδων Συνελήφθη 13χρονη (!!) δράστης
Παιδιά και κλασσική λογοτεχνία «Αντί για παραμύθια, τους διαβάζω Σαίξπηρ»
Posted: 14 Sep 2009 11:29 AM PDT
Από πολύ νωρίς πρέπει τα παιδιά να έρχονται σε επαφή με τα κλασικά έργα, υποστηρίζουν οι ειδικοί
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Ζωή Λιάκα zliaka@dolnet.gr
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Πέμπτη 13 Αυγούστου 2009 εφημερίδα τα ΝΕΑ
«Μέσα από τα βιβλία της κλασικής λογοτεχνίας μπορούμε να μιλήσουμε στα παιδιά μας για όλα τα θέματα που αφορούν τη ζωή. Στις σελίδες τους, άπειρες φορές αποκαλύπτονται οι απαντήσεις σε ερωτήματα και ζητήματα που προκύπτουν τόσο σε προσωπικά ζητήματα όσο και στις σχέσεις με τους γύρω μας, ακόμη και με τα παιδιά μας».Η Ειρήνη Καλτίδου, φιλόλογος, είναι μητέρα τεσσάρων παιδιών. Έχει έναν γιο 16 ετών και τρεις κόρες οι οποίες είναι 14, 12 και τα 6 χρόνων αντίστοιχα. Τα έργα των κλασικών συγγραφέων που βρίσκονταν στη βιβλιοθήκη της έγιναν η χείρα βοηθείας που έχει ανάγκη ένας νέος γονιός στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών, κλείνοντας τα μάτια μπροστά σε τίτλους που έμοιαζαν μεν ελκυστικοί, αλλά χωρίς εγγυήσεις για το αποτέλεσμά τους.
Όπως τονίζει χαρακτηριστικά η κ. Ειρήνη Καλτίδου, «διάβαζα στα παιδιά από πολύ μικρή ηλικία κλασική λογοτεχνία- στην αρχή εκείνα που ήταν γραμμένα για παιδιά από τα κλασικά εικονογραφημένα, για παράδειγμα. Στην εφηβεία τους τώρα πια αναζητούν τα έργα των μεγάλων συγγραφέων. Εκείνο όμως που είναι για μένα πιο σημαντικό και πιο ουσιαστικό είναι ότι εκείνα τα αναγνώσματα και οι ιστορίες των μεγάλων συγγραφέων αποτέλεσαν αφορμή για να τεθούν πολλά θέματα συζήτησης ανάμεσά μας».
Σαν συμβουλές
Οι μεγάλοι συγγραφείς μπορούν να προσφέρουν καλύτερες συμβουλές στους γονείς από θεραπευτές ή βιβλία σχετικά με τη συμπεριφορά στα παιδιά. Και όπως επισημαίνει ο Ευγένιος Τριβιζάς, συγγραφέας και καθηγητής Εγκληματολογίας στο Πανεπιστήμιο του Reading στη Μεγάλη Βρετανία, ασφαλώς δοκιμασμένα κλασικά έργα με διαχρονικά θέματα έχουν θετική επίδραση στην ανάπτυξη και διαπαιδαγώγηση των παιδιών, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν εξίσου σημαντικά και επωφελή σύγχρονα έργα.
Ο κ. Τριβιζάς τονίζει: «Ας μην ξεχνάμε όμως ότι πολλά από τα αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας τα οποία περιλαμβάνονται στην κατηγορία των παιδικών βιβλίων, όπως "Τα ταξίδια του Γκιούλιβερ" ή τα έργα του Μαρκ Τουέιν για παράδειγμα, δεν γράφτηκαν αρχικά για παιδιά. Το γεγονός ότι σε ένα εξώφυλλο φιγουράρει το εντυπωσιακό όνομα ενός γίγαντα της λογοτεχνίας δεν αρκεί για να είμαστε σίγουροι για την καταλληλότητα και εγκυρότητα του περιεχομένου». Πολλά εξαρτώνται, τονίζει ο γνωστός συγγραφέας, από την ποιότητα, την υπευθυνότητα και την πιστότητα των διαφόρων μεταφράσεων, συμπτύξεων, αποδόσεων και παραφράσεων του κλασικού έργου, οι οποίες πολλές φορές λόγω του ότι οι συγγραφείς δεν ζουν πλέον για να πάρουν τους υπεύθυνους στο κυνήγι, ακρωτηριάζουν, υποβαθμίζουν ή ακόμα και προδίδουν το πρωτότυπο δημιούργημα.
«Βέβαια τα μικρότερα παιδιά δεν μπορούν να διαβάσουν τα κλασικά αυτά αριστουργήματα στην αρχική τους μορφή. Για τους εφήβους όμως σίγουρα είναι εκατό φορές προτιμότερα από αδέξιες και πρόχειρες σύγχρονες απομιμήσεις».
ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Ναι στους κλασικούς, αλλά με προσοχή στις διασκευές και τις μεταφράσεις, είναι η συμβουλή προς τους γονείς
«Η λογοτεχνία μιλά για τον κόσμο πιο ουσιαστικά»
Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ και πατέρας ενός 13χρονου κοριτσιού Βαγγέλης Ραπτόπουλος επισημαίνει την αναγκαιότητα της κλασικής λογοτεχνίας στη ζωή των παιδιών. Η επίδρασή τους έχει ευεργετικά αποτελέσματα, γιατί όπως τονίζει ο κ. Ραπτόπουλος «ένα κλασικό έργο μπορεί να λειτουργήσει σφαιρικά και ουσιαστικά».Επισημαίνει ακόμη ότι τα σύγχρονα βιβλία που απευθύνονται στους γονείς και δίνουν οδηγίες και αναλύσεις – επιστημονικά ίσως τεκμηριωμένες- αναφέρονται περισσότερο στη λογική. «Ένα λογοτεχνικό έργο όμως επιδρά στον συναισθηματικό κόσμο με τρόπο έμμεσο και κάθε φορά διαφορετικό».Η αξία ενός κλασικού έργου για τον κ. Ραπτόπουλο εντοπίζεται και στο ότι «ένα κλασικό έργο δεν μιλάει μόνο για τα ωραία και ορθολογικά που σίγουρα οι γονείς μιλούν στα παιδιά γι΄ αυτά. Οι μεγάλοι συγγραφείς μιλούν και για το "κακό" μέσα από τα γραπτά τους, προσφέροντας στους μικρούς αναγνώστες όχι μόνο μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την πραγματικότητα και τα στοιχεία που τη συνθέτουν, αλλά και τους δίνουν τη δυνατότητα να το "τιθασεύουν"».
Η τέχνη πρέπει να υπάρχει στη ζωή των γονιών και των παιδιών σε κάθε μορφή της όχι μόνο μέσα από τα βιβλία των μεγάλων συγγραφέων, παρατηρεί ο Β. Ραπτόπουλος.
«Ένας πίνακας ζωγραφικής, μια καλή ταινία ή ένα ωραίο θεατρικό έργο έχουν την ίδια ευεργετική επίδραση στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών».
View article...
Pakistan: Ποδοπατήθηκαν μέχρι θανάτου για λίγο αλεύρι...
Posted: 14 Sep 2009 09:34 AM PDT
Τουλάχιστον 20 γυναίκες και παιδιά βρήκαν τραγικό θάνατο στο Καράτσι του νότιου Πακιστάν, όταν ποδοπατήθηκαν στην προσπάθειά τους να πάρουν δωρεάν αλεύρι που διανεμόταν δωρεάν από φιλανθρωπική οργάνωση σε ένα τζαμί για το Ραμαζάνι.
«Παραλάβαμε μέχρι στιγμής τις σορούς 20 γυναικών και κοριτσιών, καθώς και τουλάχιστον 30 τραυματίες» δήλωσε ο Αμίν Χαν, ιατροδικαστής σε μεγάλο νοσοκομείο της οικονομικής πρωτεύουσας του Πακιστάν.
Ο αστυνομικός διευθυντής του Καράτσι είπε ότι τα θύματα πέθαναν από ασφυξία.Η πακιστανική τηλεόραση έδειξε εικόνες αλλόφρονων συγγενών να φθάνουν στα νοσοκομεία όπου διακομίστηκαν οι τραυματίες.
Ο υπεύθυνος της διανομής συνελήφθη διότι δεν είχε ενημερώσει εκ των προτέρων την αστυνομία για τη δωρεάν διάθεση του αλευριού, αναφέρει το BBC.Τον Απρίλιο του 2006 είχαν χάσει τη ζωή τους κάτω από παρόμοιες συνθήκες 29 γυναικόπαιδα στη διάρκεια συγκέντρωσης στο Καράτσι για την επέτειο της γέννησης του προφήτη Μωάμεθ.
Ο Πακιστανός πρόεδρος Ασίφ Αλί Ζαρντάρι δήλωσε σοκαρισμένος από την απώλεια τόσων ανθρώπινων ζωών και διέταξε κατεπείγουσα έρευνα για το περιστατικό.
πηγή
Η αρπαγή του δίχρονου Μαρτινόπουλου Βασίλη από το νοσοκομείο Παίδων Συνελήφθη 13χρονη (!!) δράστης
Posted: 14 Sep 2009 04:16 AM PDT
Στον Εισαγγελέα οδηγείται τη Δευτέρα μια 13χρονη από τα Μέγαρα, η οποία κατηγορείται για αρπαγή ενός δίχρονου αγοριού την Κυριακή από το νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού.
Για το αγόρι είχαν εκδοθεί αναζητήσεις μέσω του προγράμματος "Amper Alert".
Το μεσημέρι της Κυριακής, η 13χρονη επισκέφθηκε το αγοράκι στην Β' Παιδιατρική Κλινική όπου νοσηλευόταν υπό την προστασία του «Χαμόγελου του Παιδιού», αφού είχε απομακρυνθεί από το οικογενειακό περιβάλλον, με παραγγελία του εισαγγελέα Ανηλίκων Πειραιά.
Η ανήλικη παραπλάνησε το νοσηλευτή λέγοντας πως ήταν μέλος του «Χαμόγελου του Παιδιού», άρπαξε το αγοράκι και εξαφανίστηκε.
Όμως, περίπου στις 2 τα ξημερώματα της Δευτέρας, η 13χρονη, η οποία είναι παντρεμένη, εμφανίστηκε μαζί με τους οικείους της στη ΓΑΔΑ και παρέδωσαν το ανήλικο.
Το αγοράκι επέστρεψε στο νοσοκομείο, ενώ η 13χρονη συνελήφθη.
Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, η 13χρονη είχε πάει και πριν από μία εβδομάδα στο νοσοκομείο Αγλαΐα Κυριακού μαζί με μία ενήλικη γυναίκα, αγνώστων στοιχείων και επισκέφθηκαν το δίχρονο αγόρι.
Εκεί η άγνωστη γυναίκα, η οποία αναζητείται από την αστυνομία, είχε εκφράσει την επιθυμία να της δοθεί το ανήλικο, προκειμένου να μεσολαβήσει για υιοθεσία του από κάποια οικογένεια.
Σημειώνεται ότι η 13χρονη είχε κατηγορηθεί και τον περασμένο Δεκέμβριο για ανάλογο περιστατικό αρπαγής ανηλίκου από το νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία.
πηγή
Στην Ασφάλεια Αττικής κρατείται μια 13χρονη από τα Μέγαρα, πουκατηγορείται για αρπαγή ενός αγοριού 2 ετών χθες από το νοσοκομείοΠαίδων Αγλαΐα Κυριακού, για το οποίο είχαν εκδοθεί αναζητήσεις μέσωτου προγράμματος "Amper Alert".Η 13χρονη επισκέφθηκε χθες στη 1.30 τομεσημέρι το αγοράκι στην Β' Παιδιατρική Κλινική όπου φιλοξενούταν γιανοσηλεία υπό την προστασία του «Χαμόγελου του Παιδιού», αφού είχεαπομακρυνθεί από το οικογενειακό περιβάλλον, με παραγγελία τουεισαγγελέα Ανηλίκων Πειραιάhttp://anemos5.blogspot.com/ .=-
Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 8:53:34 πμ
Προς:
hamomilaki@googlegroups.com
Μπορεί το διαζύγιο στην εποχή μας να είναι πολύ διαδεδομένο και περίπου αναμενόμενο φαινόμενο, ωστόσο η απήχηση που έχει για το παιδί δεν παύει να είναι επώδυνη.
Το διαζύγιο σημαίνει τον αποχωρισμό του ενός από τους δύο γονείς και τον κατακερματισμό μιας έστω φαντασιωσικής για το παιδί οικογενειακής αρμονίας και θαλπωρής. Εμπεριέχει το βίωμα της απώλειας, η οποία βιώνεται από το παιδί σαν συμβολικός θάνατος. Τα συναισθήματα που κατακλύζουν τον ευάλωτο παιδικό ψυχισμό θυμίζουν διαδικασία πένθους: θλίψη, ενοχές, θυμός, αίσθημα προδοσίας, απελπισία, μοναξιά. Όσο πιο μικρό είναι το παιδί τόσο πιο δισεπίλυτα βιώνει τα συναισθήματα αυτά, με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η προσαρμογή του στη νέα κατάσταση. Στη βρεφική ηλικία ο χωρισμός των γονιών βιώνεται ως σκληρή εγκατάλειψη, ενώ στην προσχολική φαίνεται να διαταράσσεται περισσότερο η διαδικασία κοινωνικοποίησης του παιδιού, με αποτέλεσμα να αποσύρεται κοινωνικά και να εμφανίζει έντονη ευαισθησία, πτώση αυτοεκτίμησης και θλίψη. Η θλίψη θα εσωτερικευτεί παίρνοντας τη μορφή επίθεσης προς τον εαυτό (π.χ. ενοχές) είτε θα εξωτερικευτεί μέσω της εκδήλωσης επιθετικής συμπεριφοράς προς τους άλλους. Άλλα κοινά συμπτώματα είναι οι εφιάλτες, η απώλεια όρεξης για φαγητό, το έντονο άγχος και η πτώση της σχολικής επίδοσης. Συνήθης ψυχολογική άμυνα που ενεργοποιείται ασυνείδητα στο παιδί είναι η άρνηση, η οποία μοιάζει να το προστατεύει από την αντιμετώπιση της σκληρής για εκείνο πραγματικότητας: «Όχι, δεν συνέβη... οι γονείς μου είναι και θα είναι για πάντα μαζί», «τι ώρα θα γυρίσει ο μπαμπάς από την δουλειά;». Για τον έφηβο που παλεύει να ανεξαρτητοποιηθεί και να ακυρώσει την εξουσία των γονιών βυθιζόμενος στην εξερεύνηση της προσωπικής του ταυτότητας, ο χωρισμός των γονιών μοιάζει λιγότερο απειλητικός, αν και οι αντιδράσεις του θα εξαρτηθούν σε μεγάλο βαθμό από το επίπεδο της αυτοεκτίμησής του. Η προσαρμογήΘετικοί παράγοντες που ενισχύουν την προσαρμογή του παιδιού στον χωρισμό είναι ένα μέχρι τώρα οικογενειακό περιβάλλον στο οποίο οι σχέσεις των γονιών ήταν αρμονικές και η καθημερινότητα σχετικά σταθερή, όπως και η μετά το διαζύγιο διασφάλιση από τους γονείς μιας μακροχρόνιας άνευ όρων αγάπης, σταθερότητας και ασφάλειας απέναντι στο παιδί, που έχει τόσο πολύ ανάγκη να πιστέψει ότι δεν χάνει. Η στάση των γονιών στην περίοδο του διαζυγίου είναι καθοριστικής σημασίας, ιδιαίτερα η ικανότητά τους να υπερβούν και να οριοθετήσουν τα δικά τους συναισθήματα προκειμένου να προστατέψουν το παιδί τους. Ο αλληλοσπαραγμός των γονιών, η βιαιότητα και ο αλληλοεξευτελισμός τους εμποδίζουν την προσαρμογή του παιδιού στη νέα πραγματικότητα. Σε κάθε περίπτωση, οι ενήλικες θα πρέπει να σταματήσουν να μετατρέπουν το διαζύγιο σε βαρύ φορτίο στους αδύναμους παιδικούς ώμους. Της Μυρσίνης Κωστοπούλου
Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 8:22:47 πμ
Προς:
hamomilaki@googlegroups.com
Γεμάτα τα μικρά στρογγυλά τραπεζάκια μέσα και έξω από το καφενείο, γεμάτα από βιαστικούς πελάτες που έρχονται έτσι στα γρήγορα έναν καφέ να πιουν, να στυλωθεί η ψυχή τους, και μετά να ξαναπάνε απέναντι, δίπλα να σταθούν στο δικό τους άνθρωπο, δίπλα ή καλύτερα ένα να γίνουν με τον πόνο και την ανημπόρια, που κατάληψη έχουν κάνει σε όλα τα πατώματα, σε όλα τα δωμάτια του μεγάλου νοσοκομείου και έχουν ποτίσει θαρρείς ολόκληρο το τεράστιο οικοδόμημα.Ένα καφεδάκι, μια-μια η ρουφηξιά αλλά η σκέψη είναι εκεί, και τα πόδια χορεύουν σαν να βιάζονται να πάνε πάλι κοντά σε αγαπημένο άρρωστο.
—Κάτσε εδώ, καλά είναι, τι καφέ θες να πάω να φέρω.Σε λίγο γύρισε με το δισκάκι, δυο νεράκια και δυο καφεδάκια. Λίγα τα λόγια τους αλλά φανέρωναν την έντασή τους, την έγνοια και την ανησυχία τους.
Μια φωνή έκανε και τους δυο να γυρίσουν το κεφάλι.
—Με λένε Άγγελο και, αν επιτρέπετε, θα ήθελα να καθίσω μαζί σας.Βουβά δόθηκε η άδεια και ο Άγγελος έσυρε την καρέκλα του και κάθισε κοντά τους με τους ώμους γερμένους, όχι τόσο από τα χρόνια όσο από τον πόνο που κουβάλαγε μέσα του.—Επάνω η Ελένη μου πεθαίνει. Πονάει, πεθαίνει. Όλα έγιναν ξαφνικά. Πονάω μου είπε εδώ. Στη θάλασσα ήμασταν. Οι εξετάσεις έδειξαν καρκίνο στο πάγκρεας. Οι γιατροί μου είπαν να την ξεγράψω. Έτσι ξαφνικά, όλα, σε ενάμιση μήνα.
—Ο Θεός να σας δίνει δύναμη, το καλύτερο να γίνει.—Ποιος Θεός; Τίποτα δεν υπάρχει, ούτε Θεός ούτε διάβολος. Τι μου λες τώρα; Τίποτα, τίποτα. Χήρα η Αδριανούλα, η κόρη μου και με ένα κάρο αρρώστιες. Εμείς μεγαλώνουμε τη Γιωργίτσα, τη εγγονούλα μας. Τι θα κάνω τώρα; Τι θα κάνω; Ένα φίλο είχα κολλητό 35 χρόνια και τώρα που πλούτισε με πούλησε, ούτε να τη δει δεν ήρθε. Φοβάται μήπως του ζητήσω λεφτά. Σκατά, τίποτα δεν υπάρχει…Και ξεστόμισε βλαστήμιες ο Άγγελος, βλαστήμιες φοβερές. Και ανατρίχιασαν όλοι, όσοι τις άκουσαν. Βλαστημούσε Θεό και Αγίους, τη ζωή του την ίδια. Το πρόσωπό του άγριο γεμάτο θυμό, τα χείλια του πανιασμένα το χρώμα του προσώπου του κατακίτρινο και πελιδνό.Την είδα να απλώνει το χέρι της και τρυφερά να κρατάει το δικό του, λες και τον γνώριζε χρόνια.
—Μη βλαστημάς Άγγελε, μη, σε παρακαλώ.
Άκουσέ με, κοίταξέ με στα μάτια και άκουσέ με.
Μην τα βάζεις με το Θεό. Φαίνεσαι καλός και έξυπνος άνθρωπος.—Αν υπάρχει, είναι κακός. Αν ήταν καλός, δε θα είχε φτιάξει έτσι τα πράγματα.—Άγγελε, σκέψου, πόσο καλά τα έχει φτιάξει.
Έφτιαξε τον κόσμο μας όμορφο, αλλά ασχήμια τον γεμίσαμε.
Σκέψου ποιος φταίει, σκέψου ποιος μολύνει, ποιος χαλάει του Θεού την πλάση.
Ποιος φαρμάκωσε τα τρόφιμα, ποιος τα μετάλλαξε, ποιος πείραξε τα φάρμακα.
Εμείς Άγγελε, εμείς καταστρέφουμε τα πάντα.
Εμείς κάνουμε τους πολέμους και αδιάκριτα σκορπάμε το θάνατο.
Εμείς σκορπάμε την ορφάνια, Εμείς αδειάζουμε τις αγκαλιές των μανάδων.
Εμείς γεμίσαμε όλων των ειδών τους καρκίνους τον κόσμο.
Εμείς ευθυνόμαστε για εκατομμύρια θανάτους από πείνα, δίψα και αρρώστιες.
Άγγελε, μην τα βάζεις με το Θεό.
Μην αρνιέσαι τον Πατέρα σου και ορφανεύεις, τώρα που περισσότερο από ποτέ Τον χρειάζεσαι.—Ξέρεις σε πόσα μοναστήρια πήγα, πόσα τάματα έχω κάνει; Είπε αυτός και η φωνή του είχε μαλακώσει. Το πρόσωπό του ημέρευε.—Δε μας χρωστάει ο Θεός.
Εμείς χρωστάμε σ’ Αυτόν και στους εαυτούς μας.
Είσαι έξυπνος άνθρωπος, μπορείς να καταλάβεις.
Σήκωσε ψηλά τα μάτια σου, κοίτα Επάνω.
Εκεί θα βρεις δύναμη και παρηγοριά.Θα προσευχόμαστε για σένα, την Ελένη σου την Αδριανή και τη Γιωργίτσα σας.
Στο υπόσχομαι.
Το κυρτό του σώμα ίσιωσε, κάλυψε τα μάτια με τα χέρια του και ψιθύρισε ένα ευχαριστώ.
Χωρίς να χαιρετίσει κίνησε να πάει απέναντι, να σταθεί κοντά στην Ελένη του, με βήμα πιο σταθερό κι ας άκουγαν όλοι το λυγμό του.
Γιατί, όταν ο Άγγελος ίσιωσε το κορμί του και κοίταξε ψηλά, έκλαψε.Σημείωση: Τα πρόσωπα και η σκηνή είναι πέρα για πέρα αληθινά
Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 7:48:19 πμ
Προς:
hamomilaki@googlegroups.com
Πρωτοφανές περιστατικό καταγράφηκε στη Λάρισα, με θύμα 14χρονο αλλοδαπό και δράστη τον πατέρα του.
Ο πατέρας, ελαιοχρωματιστής στο επάγγελμα, αφού κατανάλωσε προηγουμένως ποσότητα αλκοόλ, άρπαξε με τη βία τον πρωτότοκο γιο του και τον έδεσε με χοντρή τριχιά από τους ώμους πίσω από το αυτοκίνητο του.
Στη συνέχεια έβαλε μπροστά το αυτοκίνητο και ξεκίνησε με μικρή ταχύτητα, υποχρεώνοντας το γιο του να τρέχει πίσω από το αυτοκίνητο. Όταν ο νεαρός κάποια στιγμή σκόνταψε και έπεσε, ο πατέρας τον έσυρε για δεκάδες μέτρα στο οδόστρωμα, προς «συμμόρφωση», επειδή, όπως ισχυρίστηκε, δεν τον άκουγε.Το περιστατικό αντελήφθησαν περίοικοι, οι οποίοι και ειδοποίησαν την αστυνομία που συνέλαβε το δράστη.Ο πατέρας, ακόμη και κατά τη διάρκεια της προανάκρισης, επέμενε στη στάση και στη συμπεριφορά του, λέγοντας ότι το παιδί ήταν απείθαρχο, δεν τον άκουγε και έλεγε ψέματα, και μάλιστα απάντησε ότι θα το ξανάκανε αν χρειαζόταν.
Αναρτήθηκε από kafeneio στις 12.9.09
Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 7:44:02 πμ
Προς:
hamomilaki@googlegroups.com
Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης στο ρόλο ενός μετανάστη στην Ελλάδα
αφηγείται με έναν πολύ ωραίο, "δυνατό" και ευφάνταστο τρόπο,
μια επιστολή προς τον αδερφό του στην Αλβανία.
Πραγματικά μέσα απ' αυτή του την επιστολή μπορούμε να
ακούσουμε και να καταλάβουμε πολλές από τις καταστάσεις που
βιώνουν οι μετανάστες στη χώρα μας καθημερινώς...
.
Τα συμπεράσματα δικά σας...
ευχαριστούμε το apolitistosteki που μας το έστειλε
Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 7:35:19 πμ
Προς:
hamomilaki@googlegroups.com
12/09/2009, Ν. Τρίγλια, 2ο Δημοτικό.
Χαλκιδικη 21:30
ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ 5ΧΡΟΝΟ ΧΡΗΣΤΑΚΗ ΑΠΟ ΤΑ Ν.ΣΙΛΑΤΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.
ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΟΓΚΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΘΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΙ ΣΕ ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ.
ΙΣΩΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ....
ΤΗΛ. ΠΛΗΡ.6959788088 Κ. ΒΑΣΩ ΜΠΡΑΤΖΟΥ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
.
.
Help 5 year old Christis from N. Sylata Chalkidiki in Greece. He is suffering from a brain tumor and should be hospitalized right away in a clinique in Germany. We ask for annyone who can help for the sake of the child's health. Maybe with your help we can shave his life.
Information telephone 6959788088 Mrs Vaso Bratsou.
Thank you.
.
από anemos5
--Ανάρτηση Από τον/την hamomilaki ♀ στο To χαμομηλάκι τη 9/12/2009 06:50:00 π&mu
Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 7:35:14 πμ
Προς:
hamomilaki@googlegroups.com
Οι Γερμανοί έκαναν επίταξη σε 8.345 σχολεία
για τις ανάγκες τους, ενώ στα λιγοστά που έμειναν ελεύθερα
η σχολική χρονιά δεν κράτησε πάνω από τρεις μήνες.
Την επόμενη χρονιά η κατάσταση ήταν ακόμη χειρότερη.
Το σχολικό «έτος» 1941-42 διήρκεσε 20 ημέρες.
.
Η λήξη του Βʼ Παγκοσμίου Πολέμου μπορεί να σήμαινε για τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης την επιστροφή στους κανονικούς ρυθμούς, για την Ελλάδα, όμως, η κατάσταση παρέμεινε ίδια λόγω του ξεσπάσματος του Εμφυλίου. Περίπου 1.700 σχολεία θα καταστραφούν, ενώ πολλά παιδιά θα στρατολογηθούν.
Ο αστικός κρατικός μηχανισμός ήταν ανύπαρκτος. Στις πρωτοβουλίες για την ανασύνταξή του, ενεργό ρόλο είχαν πλέον οι Αγγλοι σύμμαχοι.
Για το εκπαιδευτικό σύστημα που θα έπρεπε να ακολουθηθεί, ο ΜακΜίλαν (υπουργός για θέματα Μεσογείου της κυβέρνησης Τσόρτσιλ και μετέπειτα πρωθυπουργός της Μ. Βρετανίας) είχε συμβουλεύσει τον Πλαστήρα τον Μάρτιο του 1945 να επιλέξει η χώρα μας «τον δρόμο της καμήλας», δηλαδή να πηγαίνει σταθερά ευθεία, χωρίς να παρεκκλίνει ούτε προς τα δεξιά ούτε προς τα αριστερά. Με δύο λόγια, να μην επιτρέψει πολιτικές σκοπιμότητες να εισέλθουν στον χώρο του σχολείου.
Σε επίπεδο πραγματικότητας, η κατάσταση ήταν κωμικοτραγική. Ελλείψει Δημοσίου δεν υπήρχαν μισθοί για να πληρωθούν δάσκαλοι. Την πρωτοβουλία για τη λειτουργία των πρώτων σχολείων την πήραν συνταξιούχοι και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έναντι ενός πιάτου φαγητού από γονείς αναλάμβαναν να μάθουν γράμματα τα παιδιά (σ.σ. ο αναλφαβητισμός κινούνταν στα επίπεδα του 50%), τα οποία είχαν να πάνε σχολείο πριν από την Κατοχή.
Τους χειμερινούς μήνες, οι μαθητές υποχρεούνταν να φέρουν μαζί με το τετράδιό τους, βιβλία δεν είχαν τυπωθεί λόγω έλλειψης υποδομών. Και ένα κούτσουρο για τη σόμπα ή και το φαγητό του δασκάλου αν ήταν η σειρά της οικογένειάς τους να φροντίσει για τη σίτισή του.
Τα παιδιά των πιο φτωχών οικογενειών θα έτρωγαν στο σχολείο από τη βοήθεια της UNNRA (ή Ούντρα για τους πολλούς), της Οργάνωσης Βοήθειας και Αποκατάστασης των Ηνωμένων Εθνών.
Οι άτακτοι μαθητές υποχρεώνονταν να πάνε ώς το δέντρο της αυλής για να κόψουν τη βίτσα, το κλαδί του δέντρου που χρησιμοποιούνταν για την τιμωρία τους, ενώ οι ακόμη πιο «θορυβώδεις» έμεναν για αρκετές ώρες μόνοι τους στο σχολείο μετά το τελευταίο κουδούνι.
Η σύγκριση με το σήμερα φαντάζει σαν να υπάρχει χάσμα αιώνων, αν και η εποχή δεν είναι και τόσο μακρινή. Κάποιοι στην οικογένειά μας την έχουν ζήσει και μας την αφηγούνται· σαν παραμύθι ή έναν εφιάλτη που είχε, τελικά, αίσιο τέλος.
ΚΩΣΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
, 14 Σεπτεμβρίου 2009 7:35:10 πμ
Προς:
hamomilaki@googlegroups.com
Μάχη με τις διατροφικές διαταραχές δίνουν ολοένα περισσότερα παιδιά, τα οποία φτάνουν στο σημείο να τρέφονται με μόλις μισό μήλο την ημέρα ή ένα καρότο για να μην παχύνουν! Κι όμως, όταν αντικρίζουν το σκελετωμένο είδωλο τους στο καθρέφτη φαντάζει στα μάτια τους…παχύσαρκο, με αποτέλεσμα να καταδικάζουν τον εαυτό τους στην απόλυτη πείνα.
Την προσοχή των γονέων εφιστούν οι ειδικοί, οι οποίοι διαπιστώνουν πως οι διατροφικές διαταραχές «χτυπούν» πλέον όχι μόνον ενήλικες και εφήβους αλλά ακόμη και μαθητές Δημοτικού. Είναι ενδεικτικό, πως το 5% των παιδιών έως 12 ετών έχουν κάνει ή επιθυμούν να κάνουν δίαιτα αλλά και γυμναστική για να φτιάξουν το σώμα τους! Και ναι μεν, το παραπάνω στοιχείο δεν μπορεί να οδηγήσει σε διάγνωση, είναι όμως πιθανό τα παιδιά με πολύ χαμηλό βάρος και διαταραχή της εικόνας σώματος να παρουσιάζουν κάποιου είδους διατροφική διαταραχή.
Στην ερώτηση, ποιοι είναι οι λόγοι που οδηγούν ακόμη και μικρά παιδιά στην ανορεξία ή τη βουλιμία, οι ειδικοί παραδέχονται πως δεν είναι απολύτως βέβαιοι, καθώς κάθε παιδί αντιδρά διαφορετικά σε συγκεκριμένα ερεθίσματα. Παρόλα αυτά, από τη μελέτη περιπτώσεων ανορεξίας προκύπτει πως η συγκεκριμένη νόσος οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, όπως είναι η κληρονομικότητα, τα οικογενειακά προβλήματα, η πίεση που πιθανόν ασκούν οι γονείς, η ενδοοικογενειακή κακοποίηση, η χαμηλή αυτοεκτίμηση κ.λπ.
Πολυπαραγοντική νόσος
«Σύμμαχοι» της νευρογενούς ανορεξίας και βουλιμίας είναι καιτα πρότυπα που προβάλλονται από τα ΜΜΕ, όπου και συνήθως το αδύνατο σώμα παρουσιάζεταιως το «εισιτήριο» προς την επιτυχία.
«Η ανορεξία είναι μια ασθένεια που πάει ενάντια σε βασικά ένστικτα Τα παιδιά βιώνουν βασανιστική πείνα, έως ότου να επιτύχουν να επιβληθούν στις ανάγκες του σώματος τους. Δεν αρκεί όμως η πίεση της οικογένειας ώστε να τραφούν σωστά. Δυστυχώς,η ανορεξία είναι μια πολυπαραγοντική νόσος με βαθύτερα αίτια», υπογραμμίζει η κ. Αλεξάνδρα Ρούσσου παιδοψυχίατρος, πρόεδρος της Εταιρείας για Ψυχική Υγεία Παιδιού και Εφήβου και Υπεύθυνη του Διεπιστημονικού Κέντρου για την Πρόληψη του Καπνίσματος και Αγωγής Υγείας του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Αυτός άλλωστε, είναι και ο λόγος που η θεραπευτική αντιμετώπιση των διατροφικών διαταραχών απαιτεί τη συνεργασία παιδιού, οικογένειας και μιας διεπιστημονικής ομάδας (ψυχίατρος ή ψυχολόγος, παιδίατρος, διατροφολόγος) που θα ενώσει τις δυνάμεις της ώστε να εντοπίσει και να «δουλέψει» μαζί με το παιδί τα αίτια που το οδηγούν να έχει παθολογική σχέση με το φαγητό αλλά και να αντιμετωπίσει τα προβλήματα υγείας που πιθανόν να προκύψουν εξ’ αιτίας της ανορεξίας ή/και της βουλιμίας.
Τα καλά νέα είναι πως σύμφωνα με διεθνή στοιχεία το 70% των παιδιών και εφήβων παρουσιάζουν βελτίωση μετά από θεραπεία – η οποία όμως κρατά χρόνια –και ακόμη πιο θετικό είναι πως οχτώ στους δέκα ανήλικους ασθενείς αποκτούν το φυσιολογικό τους βάρος αποφεύγοντας έτσι προβλήματα, όπως είναι η πρόωρη οστεοπόρωση, οι ενδοκρινολογικές διαταραχές και ακόμη σοβαρότερα προβλήματα υγείας.
«Παρόλα αυτά, το 5% των ανηλίκων στο δυτικό κόσμο χάνουν τη ζωή τους εξ’ αιτίας των διατροφικών διαταραχών. Και αυτό το ποσοστό είναι πολύ υψηλό», υπογραμμίζει η κ. Ρούσσου.
Τα σημάδια της ανορεξίας
1) Η αδυναμία διατήρησης του βάρους σώματος μέσα στα φυσιολογικά όρια για το φύλο, το ύψος και την ηλικία
2) Ο υπερβολικός φόβος για την παχυσαρκία
3) Η διαταραχή της εικόνας σώματος (εντύπωση ότι το σώμα είναι παχουλό, ακόμη κι όταν είναι υπερβολικά αδύνατο)
4) Η αμηνόρροια (έλλειψη περιόδου)
Τα σημάδια της βουλιμίας
1) Συνεχή επεισόδια υπερκατανάλωσης φαγητού
2) Πρόκληση εμέτου
3) Χρήση καθαρτικών ή διουρητικών για να μην πάρουν βάρος
4) Υπερβολική ενασχόληση με το φαγητό και το βάρος
Ρεπορτάζ: Μάρθα Καϊτανίδη
How we helped our daughter recover from anorexia
Four years ago, my 14-year-old daughter, Kitty, was diagnosed with anorexia.
At the time, I thought anorexia was all "about" control, that anorexic kids starved themselves for attention or because they had no control over other parts of their lives.
I thought anorexia was a life sentence, something my daughter would deal with always.
I was wrong on every count.
Eating disorders are physiological diseases that affect both the brain and the body. The latest research suggests that genetics and biology, not psychology, cause EDs. My daughter was likely born with a genetic predisposition toward eating disorders. (Our family, it turns out, has a history of them.)
The true face of anorexia shocked me. Kitty wasn't refusing food; she could not eat. For her, a spoonful of ice cream was as scary as jumping out of a plane without a parachute. Each bite was an act of intense bravery. I came to feel that the eating disorder was a demon, sucking the life out of her. It would have killed her if we'd let it.
The therapist told us not to talk about food with Kitty, that we should not become the "food police." That our daughter would be in and out of hospitals for many years.
Instead, my husband and I used family-based treatment, or FBT, to help Kitty recover. We took charge, sitting with her for hours, supporting her and requiring her to eat. I hunted up recipes and packed as many calories as possible into each bite. We set up our household so that nothing happened until she ate.
And slowly, she did.
Today, Kitty is a confident, healthy 18-year-old looking forward to her "real" life beginning. I want other Kittys and their families to know about FBT so that they can banish the demon.
So that their children, like Kitty, can look forward to a joyful, healthy future.
--
Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 5:55:17 πμ
Προς:
stamatios skoulikas (snstam@gmail.com) GEIA XARA STHN OIKOGENEIA SKOULHKA OLOI KALA??? KAI MEIS
OLOI KALA ME AGAPH OIK--DIAMANTOPOULOU
Ανάρτηση Από τον/την hamomilaki ♀ στο To χαμομηλάκι τη 9/13/2009 08:27:00 πμ--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
· Όταν ο Άγγελος έκλαψε …
· "Μια ηχητική επιστολή από... έναν μετανάστη!!"
· Inertnet Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Όταν ο Άγγελος έκλαψε …
Posted: 13 Sep 2009 12:35 PM PDT
Γεμάτα τα μικρά στρογγυλά τραπεζάκια μέσα και έξω από το καφενείο, γεμάτα από βιαστικούς πελάτες που έρχονται έτσι στα γρήγορα έναν καφέ να πιουν, να στυλωθεί η ψυχή τους, και μετά να ξαναπάνε απέναντι, δίπλα να σταθούν στο δικό τους άνθρωπο, δίπλα ή καλύτερα ένα να γίνουν με τον πόνο και την ανημπόρια, που κατάληψη έχουν κάνει σε όλα τα πατώματα, σε όλα τα δωμάτια του μεγάλου νοσοκομείου και έχουν ποτίσει θαρρείς ολόκληρο το τεράστιο οικοδόμημα.Ένα καφεδάκι, μια-μια η ρουφηξιά αλλά η σκέψη είναι εκεί, και τα πόδια χορεύουν σαν να βιάζονται να πάνε πάλι κοντά σε αγαπημένο άρρωστο.
—Κάτσε εδώ, καλά είναι, τι καφέ θες να πάω να φέρω.Σε λίγο γύρισε με το δισκάκι, δυο νεράκια και δυο καφεδάκια. Λίγα τα λόγια τους αλλά φανέρωναν την έντασή τους, την έγνοια και την ανησυχία τους.
Μια φωνή έκανε και τους δυο να γυρίσουν το κεφάλι.
—Με λένε Άγγελο και, αν επιτρέπετε, θα ήθελα να καθίσω μαζί σας.Βουβά δόθηκε η άδεια και ο Άγγελος έσυρε την καρέκλα του και κάθισε κοντά τους με τους ώμους γερμένους, όχι τόσο από τα χρόνια όσο από τον πόνο που κουβάλαγε μέσα του.—Επάνω η Ελένη μου πεθαίνει. Πονάει, πεθαίνει. Όλα έγιναν ξαφνικά. Πονάω μου είπε εδώ. Στη θάλασσα ήμασταν. Οι εξετάσεις έδειξαν καρκίνο στο πάγκρεας. Οι γιατροί μου είπαν να την ξεγράψω. Έτσι ξαφνικά, όλα, σε ενάμιση μήνα.
—Ο Θεός να σας δίνει δύναμη, το καλύτερο να γίνει.—Ποιος Θεός; Τίποτα δεν υπάρχει, ούτε Θεός ούτε διάβολος. Τι μου λες τώρα; Τίποτα, τίποτα. Χήρα η Αδριανούλα, η κόρη μου και με ένα κάρο αρρώστιες. Εμείς μεγαλώνουμε τη Γιωργίτσα, τη εγγονούλα μας. Τι θα κάνω τώρα; Τι θα κάνω; Ένα φίλο είχα κολλητό 35 χρόνια και τώρα που πλούτισε με πούλησε, ούτε να τη δει δεν ήρθε. Φοβάται μήπως του ζητήσω λεφτά. Σκατά, τίποτα δεν υπάρχει…Και ξεστόμισε βλαστήμιες ο Άγγελος, βλαστήμιες φοβερές. Και ανατρίχιασαν όλοι, όσοι τις άκουσαν. Βλαστημούσε Θεό και Αγίους, τη ζωή του την ίδια. Το πρόσωπό του άγριο γεμάτο θυμό, τα χείλια του πανιασμένα το χρώμα του προσώπου του κατακίτρινο και πελιδνό.Την είδα να απλώνει το χέρι της και τρυφερά να κρατάει το δικό του, λες και τον γνώριζε χρόνια.
—Μη βλαστημάς Άγγελε, μη, σε παρακαλώ.
Άκουσέ με, κοίταξέ με στα μάτια και άκουσέ με.
Μην τα βάζεις με το Θεό. Φαίνεσαι καλός και έξυπνος άνθρωπος.—Αν υπάρχει, είναι κακός. Αν ήταν καλός, δε θα είχε φτιάξει έτσι τα πράγματα.—Άγγελε, σκέψου, πόσο καλά τα έχει φτιάξει.
Έφτιαξε τον κόσμο μας όμορφο, αλλά ασχήμια τον γεμίσαμε.
Σκέψου ποιος φταίει, σκέψου ποιος μολύνει, ποιος χαλάει του Θεού την πλάση.
Ποιος φαρμάκωσε τα τρόφιμα, ποιος τα μετάλλαξε, ποιος πείραξε τα φάρμακα.
Εμείς Άγγελε, εμείς καταστρέφουμε τα πάντα.
Εμείς κάνουμε τους πολέμους και αδιάκριτα σκορπάμε το θάνατο.
Εμείς σκορπάμε την ορφάνια. Εμείς αδειάζουμε τις αγκαλιές των μανάδων.
Εμείς γεμίσαμε όλων των ειδών τους καρκίνους τον κόσμο.
Εμείς ευθυνόμαστε για εκατομμύρια θανάτους από πείνα, δίψα και αρρώστιες.
Άγγελε, μην τα βάζεις με το Θεό.
Μην αρνιέσαι τον Πατέρα σου και ορφανεύεις, τώρα που περισσότερο από ποτέ Τον χρειάζεσαι.—Ξέρεις σε πόσα μοναστήρια πήγα, πόσα τάματα έχω κάνει; Είπε αυτός και η φωνή του είχε μαλακώσει. Το πρόσωπό του ημέρευε.—Δε μας χρωστάει ο Θεός.
Εμείς χρωστάμε σ’ Αυτόν και στους εαυτούς μας.
Είσαι έξυπνος άνθρωπος, μπορείς να καταλάβεις.
Σήκωσε ψηλά τα μάτια σου, κοίτα Επάνω.
Εκεί θα βρεις δύναμη και παρηγοριά.Θα προσευχόμαστε για σένα, την Ελένη σου την Αδριανή και τη Γιωργίτσα σας.
Στο υπόσχομαι.
Το κυρτό του σώμα ίσιωσε, κάλυψε τα μάτια με τα χέρια του και ψιθύρισε ένα ευχαριστώ.
Χωρίς να χαιρετίσει κίνησε να πάει απέναντι, να σταθεί κοντά στην Ελένη του, με βήμα πιο σταθερό κι ας άκουγαν όλοι το λυγμό του.
Γιατί, όταν ο Άγγελος ίσιωσε το κορμί του και κοίταξε ψηλά, έκλαψε.Σημείωση: Τα πρόσωπα και η σκηνή είναι πέρα για πέρα αληθινά
"Μια ηχητική επιστολή από... έναν μετανάστη!!"
Posted: 13 Sep 2009 09:23 AM PDT
Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης στο ρόλο ενός μετανάστη στην Ελλάδα
αφηγείται με έναν πολύ ωραίο, "δυνατό" και ευφάνταστο τρόπο,
μια επιστολή προς τον αδερφό του στην Αλβανία.
Πραγματικά μέσα απ' αυτή του την επιστολή μπορούμε να
ακούσουμε και να καταλάβουμε πολλές από τις καταστάσεις που
βιώνουν οι μετανάστες στη χώρα μας καθημερινώς...
.
Τα συμπεράσματα δικά σας...
ευχαριστούμε το apolitistosteki που μας το έστειλε
Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 2:48:02 πμ
Προς:
EPANASTATO (epanastato@googlegroups.com)
Ονοματεπώνυμο:
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΡΤΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ημερομηνία Γέννησης:
30/06/2009
Χρώμα μαλλιών:
Ξανθά σγουρά
Ημερομηνία εξαφάνισης:
13/9/2009
Χρώμα ματιών:
Γαλάζια
Αφίσα εξαφάνισης
Στις 13/9/2009 στις 13:30, εξαφανίστηκε από το Νοσοκομείο Παίδων
«Παναγιώτη & Αγλαΐα Κυριακού» στο Γουδί όπου νοσηλευόταν ο Βασίλης
Μαρτινόπουλος, 2 ετών. Ο Βασίλης είναι ξανθός με σγουρά μαλλιά και
γαλάζια μάτια. Έχει ύψος 50 εκ. περίπου και είναι αδύνατος. Φορούσε
κίτρινο παντελόνι, μακρυμάνικη μπλούζα, μπεζ καζάκα και πέδιλα. Λόγω
των ιδιαίτερων συνθηκών της εξαφάνισης του Βασίλη υπάρχουν σαφείς
ενδείξεις ότι διατρέχει σοβαρό κίνδυνο.
http://www.hamogelo.gr/default.asp?pid=17&cp=2
~* εισαι απιστευτη θεοδωσια On 14 Σεπτ, 01:34, ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΣΑΡΟΥ
> > --> > Γρηγόρης>>>> 1A5.gif> <>> 328.png> href="mailto:epanastato@googlegroups.com">epanastato@googlegroups.com Για να διαγραφείτε από αυτή την ομάδα, στείλτε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση epanastato+unsubscribe@googlegroups.com Για περισσότερες επιλογές, επισκευθείτε αυτήν την ομάδα στη διεύθυνση http://groups.google.com/group/epanastato?hl=el
~*
Δευτέρα, 14 Σεπτεμβρίου 2009 2:45:57 πμ
Προς:
epanastato@googlegroups.com
2 συνημμένα
1A5.gif (0,4 ΚΒ), 328.png (0,4 ΚΒ)
http://www.youtube.com/watch?v=yqBBMr58zB4 Το link που ζητήσατε παιδιά.Αν πληκτρολογήσετε στο youtube The Nefeloma θα σας πάει στην σελίδα μου που έχω όλα τα βιντεάκια που έχω φτιάξει.
Στις 11 Σεπτεμβρίου 2009 6:06 μ.μ.., ο χρήστης greg maltezos <maltezos@gmail.com> έγραψε:
ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ?
ΔΩΣΕ ΛΙΝΚ ... PLS
http://4nikolas-assimos.blogspot.com/
Στις 10 Σεπτεμβρίου 2009 9:56 μ.μ.., ο χρήστης ΘΕΟΔΟΣΙΑ ΚΑΤΣΑΡΟΥ <nefeli118@gmail.com> έγραψε:
Δέσποινα τις έφτιαξα βίντεο.Στο you tube.Aν θέλεις δές το:
Στις 10 Σεπτεμβρίου 2009 9:17 μ.μ., ο χρήστης Despina Mylona <de-paki@hotmail.com> έγραψε:
Δεν υπάρχει κανένα λόγος για να ευχαριστείτε!Τα όμορφα πράγματα πρέπει να μοιράζονται!Και εγώ ευχαριστώ
http://skalistiri-humanity.blogspot.com/ http://blogs.athensvoice.gr/humanity Δέσποινα
**
13 Σεπ 8:09 μμ
ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ. ΗΡΕΜΙΑ ΨΥΧΗΣ Κ ΥΓΕΙΑ !!! ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ, ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΟΥΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ, ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΔΩΡΟ ΤΟΥΝΤΑ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΓΑΛΑΤΣΙ 21ος ΑΙΩΝΑΣ (ΝΟΜΙΚΟΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ-ΚΩΝ/ΝΟΣ ΔΙΑΚΟΣ) Κουνάνης Ελευθέριος Φραγκίσκος. Μηχανικός Εργαστηριακός, Εκπαιδευτικός - Παιδαγωγός, ΑμεΑ. Μέλος της Παναττικής-Επιτροπής κατά της ηλεκτρομαγνητικής ενέργειας. Μέλος κ Σύμβουλος για τις ευπαθείς ομάδες του Πανελλαδικού Συνδέσμου ΠΑΣΥΠΚΑ, συνανθρώπων μας με κινητικά και άλλα προβλήματα. Ιδρυτής και συντονιστής Κέντρων Απασχόλησης και μέριμνας, ΑμεΑΙ, στην Ελλάδα. Ιδρυτής κ Υπεύθυνος της Ελληνικής Πράσινης Εθελοντικής Ομάδας Ανιδιοτελούς Προσφοράς κ Κοινωνικής Αλληλεγγύης για τις Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες κ τα ΑμεΑ. Πρ. Αντιπρόεδρος του 1ου Πράσινου Ξενώνα Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων, ΑμεΑ κ Τρίτης Ηλικίας στον Σκαραμαγκά. Πρόεδρος του Εκπολιτιστικού Εξωραϊστικού & Αθλητικού Συλλόγου Άνω Γαλατσίου. http://users.otenet.gr/~fracisko/ http://www.blogger.com/home http://ftwxia-amea.blogspot.com/ www.pasipka.gr/ http://www.ecogreens-gr.org/cms/ www.e-galatsi.gr/ http://cid-d35c23fe2a2393d1.profile.live.com/?mkt=el-gr&wa=wsignin1.0&sa=258918945&ccr=1096#notes http://cid-8db0cef6217e4a28.profile.live.com/?sa=999126501&ccr=8915#notes http://7frag.spaces.live.com/Blog/ http://frang-koynanis.blogspot.com/ http://www.google.gr/ =Γράφεις, ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΚΟΥΝΑΝΗΣ Η ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ http://ano-galatsi.blogspot.com/ http://otan-dineis-pote-de.pblogs.gr/ http://www.enisxisi.gr/ http://www.facebook.com/profile.php?id=100000074170760&ref=profile http://tountastheodoros.blogspot.com/ http://cid-0cf63301f6e92996.profile.live.com/?mkt=el-gr --- Stamoskal wrote: Πέρασα για μιά καλησπέρα & Καλή εβδομάδα ! Πάντα υγεία και χαρά & επίσης όλες οι προσδοκίες σου και δικές μου ολόθερμες Ευχές !! Σταμάτης από Αρφαρά -Καλαμάτας stamos-dynami http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/ Arfara-Messinias http://arfara-messinia-stamos.blogspot.com/ Arfara-Messinias 2 http://snsstamoskal.blogspot.com/ Arfara-Messinias 1 - FOTOS http://arfara-messinias-stamos.blogspot.com/ http://vlasisarfarablogspotcom.blogspot.com/ , https://login.facebook.com/login.php?login_attempt=1 , http://www.sync.gr/stamos1 ..
~*The Ancient Macedonian Language according to Modern Sources
(2) Σύγχρονες πηγές για την Γλώσσα των Αρχαίων Μακεδόνων – The Language of Ancient Macedonians according to modern Sources
* P.A.Brunt. ”The relics of the Macedonian language, such as the names of places and persons, both human and divine {..} show that it was basically Greek with an admixture of [probably] Illyrian.
* Martin, Thomas R (1996) “Ancient Greece From Prehistoric to Hellenistic Times” pg. 188. “Macedonians had their own language related to Greek, but the members that dominated Macedonian society routinely learned to speak Greek because they thought of themselves and indeed all Macedonians as Greek by blood.”
* Hammond & Griffith “A History of Macedonia 550-336 BC” Vol II “Macedonian was not a non-Greek language but a dialect of the Greek language in which Alexander spoke for a special purpose; and in the case of his order the vocabulary, as well as the pronunciation, was probably particular to this dialect. On a later occasion the Macedonian”
* Hammond (1992) “The Miracle that was Macedonia” pg. 206. “As members of the Greek race and speakers of the Greek language, the Macedonians shared in the ability to initiate ideas and create political forms.”
* O.Masson (1996) “The Oxford Classical Dictionary 3rd ed. Macedonia, Language” pgs 905-906 Masson states: ”Yet in contrast with earlier views which made of it an Aeolic dialect [O. Hoffmann compared Thessalian] we must by now think of a link with North west Greek [Locrian, Aetolian, Phocidian, Epirote]. This view is supported by the recent discovery at Pella of a curse tablet [4th c BC] which may well be the first ‘Macedonian’ text attested [provisional publication by E. Voutyras; cf. the Bulletin Epigraphique in Rev.Et.Grec.1994no.413]; the text includes an adverb “opoka” which is not Thessalian. We must wait for new discoveries, but we may tentatively conclude that Macedonian is a dialect related to North-West Greek.”
* Toynbee, A.J “King Philip II’s momentous decision to make, not the native Macedonian variety of North-East Greek, but Attic the official language of the kingdom of Macedon which, in the next generation, had generated the Greek successor states of the Persian Empire.”
* R. Malcolm Errington, ‘A History of Macedonia’University of California Press, February 1993, pg 3
“That the Macedonians and their kings did in fact speak a dialect of Greek and bore Greek names may be regarded nowadays as certain.”
H συνέχεια στο History-of-Macedonia.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου